Billetsalget er i fuld gang
Jelling Musikfestival starter om
88D
16T
34M
43S
Tilf√łj til kalender

Akkreditering og adgang

Skabelon til indtastning vil blive fremsendt pr. mail i l√łbet af april m√•ned - til management/tourmanager/artist.

Det er vigtigt, at tilsendte akkrediteringslister udfyldes inden ankomst -¬†band & crew senest¬†2 uger f√łr festivalstart¬†- g√¶ster kan tastes p√• selve dagen, blot det er sket inden de m√łder op i Check-In.
Akkrediteringslisten¬†SKAL¬†indeholde f√łlgende:

  • fulde navn (for- & efternavn)
  • mail-adresse og mobil-nummer p√• tourmanager
  • postadresse p√• tourmanager, s√• k√łretilladelser kan fremsendes til √©n person inden festivalstart (hvis ikke postadresse er indtastet, fremsendes k√łretilladelser til bureauet).

Musiker-/crew-/gæste-adgang

Alle artister, crew samt gæster vil ved Artist Check-In få udleveret et armbånd jf. tilsendte akkrediteringsliste.

Alle musikere og crew vil få et armbånd, der giver adgang til den scene, hvor der skal optrædes.

Armbåndet giver kun adgang til Artistområde den dag, der optrædes - men adgang til Backstage og publikumsarealer under hele festivalen.

Gæster/Gæsteliste

Et band har mulighed for en begrænset gæsteliste til den dag de er på programmet. Gæsternes armbånd giver adgang til publikumsområderne.

Festivalen forbeholder sig ret til at slette "useri√łse" lister.

Listen skal indtastes med for- og efternavn p√• g√¶sten - dvs. 1 person pr. armb√•nd og det er ikke muligt at skrive "S√łren S√łrensen + 1" (i det tilf√¶lde, vil kun S√łren S√łrensen f√• udleveret armb√•nd).

Der skal v√¶re p√•f√łrt mail-adresse p√• g√¶sten, idet g√¶sten f√•r tilsendt mail med check-in-nummer direkte efter oprettelse p√• artist-/crew-/g√¶stelisten.

Management, booking og pladeselskaber ‚Äď efter aftale. Der gives kun adgang til de selskaber som festivalens bookingansvarlige samarbejder med.¬†

Husk! Gæster indtastes i samme akkrediteringsliste som band & crew. 

Har du brug for hj√¶lp til udfyldelse af akkrediteringslisten, er du velkommen til at kontakte Bettina K√ľsch p√•¬†akkreditering@jellingmusikfestival.dk.

 

Forplejning

Jelling Musikfestival √łnsker alle optr√¶dende og deres crew et hyggeligt og behageligt ophold p√• festivalen. Derfor g√łr vores Bandservice-team en stor indsats for at sikre gode rammer i artistomr√•derne.

Da artistomr√•derne er et arbejdsomr√•de for musikere, crew m.v. fors√łger vi at holde omr√•det b√łrnefrit.

Catering

Jelling Musikfestival er meget √•bne overfor alle √łnsker ‚Äď og vil s√• vidt muligt pr√łve at indfri disse.

Artistomr√•der rummer udover omkl√¶dningsrum et f√¶llesomr√•de med overd√¶kke og terrasse, hvor band, crew og samarbejdspartnere fra musikbranchen kan m√łdes og slappe af. Her vil altid v√¶re kaffe og te p√• kanden, l√¶kker mad fra buffeten, frugt og snacks m.m. ‚Äď og der vil aldrig mangle √łl, vand og vin.

Buffeten indeholder alverdens l√¶kre ting, herunder k√łdfrie alternativer - og vi vil kunne im√łdekomme specifikke √łnsker, hvis vi modtager √łnskerne senest 1. maj.

Omklædningsrum

I f√•r tildelt det n√łdvendige antal m√łblerede omkl√¶dningsrum, hvor Bandservice vil s√łrge for god forplejning. Er der specielle √łnsker, skal festivalen modtage riders/√łnsker senest 1. maj.

Omkl√¶dningsrum vil v√¶re disponible 2 timer f√łr showtime og skal forlades senest 2 timer efter, hvis ikke andet er aftalt.

Bad

Der er en badevogn til rådighed i Artistområdet bag Store Scene samt i Gormshallen ca. 500 meter fra festivalpladsen, dog indenfor det lukkede bagområde.
 

Koordinator Artist Hospitality ‚Äď omkl√¶dning & catering

Kirsten Grunnet
23412787
k.grunnet@jellingmusikfestival.dk