Skabelon til indtastning vil blive fremsendt pr. mail i løbet af april måned - til management/tourmanager/artist.
Det er vigtigt, at tilsendte akkrediteringslister udfyldes inden ankomst - band & crew senest 2 uger før festivalstart - gæster kan tastes på selve dagen, blot det er sket inden de møder op i Check-In.
Akkrediteringslisten SKAL indeholde følgende:
Alle artister, crew samt gæster vil ved Artist Check-In få udleveret et armbånd jf. tilsendte akkrediteringsliste.
Alle musikere og crew vil få et armbånd, der giver adgang til den scene, hvor der skal optrædes.
Armbåndet giver kun adgang til Artistområde den dag, der optrædes - men adgang til Backstage og publikumsarealer under hele festivalen.
Et band har mulighed for en begrænset gæsteliste til den dag de er på programmet. Gæsternes armbånd giver adgang til publikumsområderne.
Festivalen forbeholder sig ret til at slette "useriøse" lister.
Listen skal indtastes med for- og efternavn på gæsten - dvs. 1 person pr. armbånd og det er ikke muligt at skrive "Søren Sørensen + 1" (i det tilfælde, vil kun Søren Sørensen få udleveret armbånd).
Der skal være påført mail-adresse på gæsten, idet gæsten får tilsendt mail med check-in-nummer direkte efter oprettelse på artist-/crew-/gæstelisten.
Management, booking og pladeselskaber – efter aftale. Der gives kun adgang til de selskaber som festivalens bookingansvarlige samarbejder med.
Husk! Gæster indtastes i samme akkrediteringsliste som band & crew.
Har du brug for hjælp til udfyldelse af akkrediteringslisten, er du velkommen til at kontakte Bettina Küsch på akkreditering@jellingmusikfestival.dk.
Jelling Musikfestival ønsker alle optrædende og deres crew et hyggeligt og behageligt ophold på festivalen. Derfor gør vores Bandservice-team en stor indsats for at sikre gode rammer i artistområderne.
Da artistområderne er et arbejdsområde for musikere, crew m.v. forsøger vi at holde området børnefrit.
Jelling Musikfestival er meget åbne overfor alle ønsker – og vil så vidt muligt prøve at indfri disse.
Artistområder rummer udover omklædningsrum et fællesområde med overdække og terrasse, hvor band og crew kan mødes og slappe af. Her vil altid være kaffe og te på kanden, lækker mad fra buffeten, frugt og snacks m.m. – og der vil aldrig mangle øl, vand og vin.
Buffeten indeholder alverdens lækre ting, herunder kødfrie alternativer - og vi vil kunne imødekomme specifikke ønsker, hvis vi modtager ønskerne senest 1. maj.
I får tildelt det nødvendige antal møblerede omklædningsrum, hvor Bandservice vil sørge for god forplejning. Er der specielle ønsker, skal festivalen modtage riders/ønsker senest 1. maj. Modtager vi ikke rider senest 1. maj, vil "husets catering" - som består af et lækkert måltid mad, øl, vand, vin og kaffe - altid være muligt.
Omklædningsrum vil være disponible 2 timer før showtime og skal forlades senest 2 timer efter, hvis ikke andet er aftalt.
Der er en badevogn til rådighed i Artistområdet bag Store Scene samt i Gormshallen ca. 500 meter fra festivalpladsen, dog indenfor det lukkede bagområde.
Kirsten Grunnet
23412787
kir.grunnet@gmail.com