Er du kommet hjem fra festivalen og har opdaget, at du mangler noget? Så kan det være, at det er blevet indleveret til Informationen.
Under festivalen
Glemte sager bliver løbende afleveret i Informationen ved Hovedindgangen. Kig gerne forbi og hør, om vi har fået din genstand indleveret.
Åbningstider for Informationen:
Onsdag–lørdag: kl. 08.00–02.00
Søndag: kl. 08.00–16.00
Efter festivalen
Søndag den 1. juni sidder vi klar ved kontortelefonen mellem kl. 09.00 og 16.00 til at hjælpe med forespørgsler om glemte sager.
Herefter træffes vi på telefon:
Mandag–fredag: kl. 10.00–12.00 og 13.00–16.00 (fredag dog til kl. 15.00)
Telefon: 75 87 28 88
Du er også meget velkommen til at sende en mail til: info@jellingmusikfestival.dk
Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.
Videregivelse til hittegodskontor
Alle indleverede værdigenstande afleveres fredag efter festivalen til Hittegodskontoret i Vejle. Herefter kan du kontakte dem direkte vedrørende dine ejendele.
Genstande, som vurderes ikke at have væsentlig værdi, vil efterfølgende blive doneret.